look after you


solen skinner och det har varit en ganska okej dag. och jag kan bara inte
vänta tills på måndag då the hills 5 börjar! :D hihi.
jag har bytt prao plats nu för jag tyckte att den andra på ikki susibaren var
för tungt för mig. så nu praoar jag på ett katthem. dom är otroligt söta allihopa,
men det är en jätte söt liten katt som heter bettylove som jag vill så gärna ha! :)
nu ska jag äta middag. imorgon blir det sista dagen på praoen :(
och sen ett litet stopp vid kladdkakan tror jag. puss,

Kommentarer
Postat av: Hedda

när bytte du prao?

2009-04-02 @ 20:58:59
Postat av: Natalie

Det verkar som att The Hills säsong 5 är väldigt bra :)

2009-04-07 @ 13:40:48
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0